Kwaliteit

Kwaliteit en klanttevredenheid vinden wij belangrijk. Ilse en Carin staan ingeschreven in het kwaliteitsregister paramedici.

Klanttevredenheidsonderzoek
Aan het einde van jouw behandeling ontvang je een
e-mail met een korte enquête van Questpro (Ilse) of Quasir (Carin) om jouw ervaring met de behandeling te evalueren. De onderzoeksgegevens worden anoniem en strikt vertrouwelijk behandeld.
Jouw feedback is waardevol en helpt om de kwaliteit van de zorg continu te verbeteren.

Klachten
Ben je niet helemaal tevreden? Blijf er dan niet mee zitten! We willen graag goede hulp en begeleiding bieden. Laat ons weten waar je tegenaan loopt, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Mocht dat niet helpen, klik hier om te lezen wat je kunt doen.

Privacy
Wij vinden het belangrijk dat de privacy van onze cliënten goed is geborgd. Het privacyreglement beschrijft hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens, waaronder medische gegevens. Als je vragen hebt over het privacyreglement kun hiermee terecht bij jouw behandelaar. Het privacyreglement is hier te vinden.

Informatie-uitwisseling
Om de logopedische behandeling zo goed mogelijk te laten verlopen, is samenwerking van groot belang. Veel zorgverzekeraars stellen mondeling en/of schriftelijk overleg met jouw (verwijzend) arts of medisch specialist verplicht. Daarnaast kan het voorkomen dat wij in het belang van de behandeling willen overleggen met andere disciplines in de eerste lijn zoals diëtist, fysiotherapeut, ergotherapeut of verzorgenden, de leidsters van de peuterspeelzaal of het kinderdagverblijf, de leerkracht, de intern begeleider, de tandarts of orthodontist, het consultatiebureau, het audiologisch centrum of andere betrokkenen. Indien je hiervoor geen toestemming geeft, mag je dit ons laten weten. Met je akkoord op de behandelovereenkomst, geef je toestemming vooruit wisseling van informatie met betrokkenen.